Taskulu Görev Yönetim Uygulaması
Taskulu, küçük ekiplerden büyük kuruluşlara kadar her boyuttaki projeler için tasarlanmış kapsamlı bir görev yönetimi uygulamasıdır. Görevleri yönetmek, etkili iletişim kurmak ve iş süresini sorunsuz bir şekilde takip etmek için bir platform sağlar.
Taskulu ile projeleriniz üzerinde istediğiniz zaman ve yerde çalışabilir, görevleri projeler, tablolar, listeler ve bölümler şeklinde kategorize ederek yönetebilirsiniz. Uygulama, iş süresini takip etmenize, farklı konumlarda gerçek zamanlı olarak ekip üyeleriyle işbirliği yapmanıza, son tarihler belirlemenize, kontrol listeleri eklemenize, görevlere yorum yapmanıza, renk kodlamaları yapmanıza, dosyalar yüklemenize ve projeler içinde anlık iletişim için sohbet odaları oluşturmanıza olanak tanır. Taskulu, verimli ekip işbirliği ve görev organizasyonunu garanti eden çok yönlü bir araçtır.
Taskulu hakkında kullanıcı değerlendirmeleri
Eğer Taskulu denediniz mi? Düşüncelerinizi bırakın siz olun!